45,9422$% 0.17
53,6431€% 0.16
61,8566£% 0.03
6.696,28%0,13
0,00%0,00
3386558฿%-0.00556
02:00

KARABÜK (AA) – Karabük'ün Safranbolu ilçesinde mantar toplamak için gittikleri ormanlık alanda kaybolan 2 kişiye, jandarma, UMKE ve AFAD ekiplerinin çalışması sonucu ulaşıldı.
Alınan bilgiye göre, Ercan Kanış ve Bilal Albas ilçeye bağlı Kırıklar köyü yakınlarına ailesiyle piknik yapmaya gitti.
Bir süre sonra ormanlık alana mantar toplamaya giden Kanış ve Albas'tan haber alamayan yakınları, durumu jandarma ekiplerine bildirdi.
Bölgeye giden Safranbolu Jandarma Komutanlığı, UMKE ve AFAD ekiplerinin çalışması sonucu kaybolan 2 kişi bulundu.
Bulunan kişilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.
Denizli'de “Narko Alan” uygulamasında 16 kişi yakalandı
1
New York’ta, ‘Azınlık Toplumu Olarak Müslümanca Yaşam’ konulu konferans!..
149784 kez okundu
2
Solingen Kurbanları Filibe’de toprağa verildi!..
118777 kez okundu
3
DİTİB, Hessen eyaletinde İslam din dersi eğitimine devam edecek
108431 kez okundu
4
Cumhurbaşkanı Erdoğan belediye başkan adaylarını açıkladı
105999 kez okundu
5
Uluslararası Aktivistler Gözaltında: “Madleen” Gemisi Tartışmaları Alevlendirdi
98872 kez okundu