45,9422$% 0.17
53,6431€% 0.16
61,8566£% 0.03
6.696,28%0,13
0,00%0,00
3386558฿%-0.00556
02:00

KAYSERİ (AA) – TFF 3. Lig 1. Grup play-off finalinde Artvin Hopaspor'u 1-0 yenerek TFF 2. Lig'e yükselen Arnavutköy Belediyespor, kupasını düzenlenen törenle aldı.
Kayseri Büyükşehir Belediyesi Kadir Has Stadı'nda oynanan maçın ardından kupa ve madalya seremonisi yapıldı.
İstanbul ekibine kupasını Türkiye Futbol Federasyonu Kayseri Bölge Müdürü Vahdi Elbaşı verdi.
Seremonide büyük sevinç yaşayan Arnavutköy Belediyesporlu futbolcular, kupayla tribüne giderek mutluluklarını taraftarlarıyla paylaştı.
TVF Başkanı Üstündağ, Malatya'da öğrencilerle buluştu
1
Darbedilen hakem Halil Meler taburcu edildi
32400 kez okundu
2
Avrupa’daki Türk Gençleri İçin Büyük Fırsat: “Avrupa’nın Yıldızları” Seçmelerinde Yetenek Avı Başladı
13276 kez okundu
3
EuTurkHaber Yeni Yüzüyle Sizlerle!..
5753 kez okundu
4
Kadın Güreş Milli Takımı, Avrupa ikincisi oldu
4307 kez okundu
5
A Milli Futbol Takımı, Dünya Kupası’nda
4250 kez okundu