45,9422$% 0.17
53,6431€% 0.16
61,8566£% 0.03
6.696,28%0,13
0,00%0,00
3386558฿%-0.00556
02:00

İZMİR (AA) – Süper Lig'in 8. haftasında konuk olduğu Göztepe'yi 1-0 yenerek bu sezonki ilk galibiyetini alan GZT Giresunspor'un teknik direktörü Hakan Keleş, bir çıkış yakalamak istediklerini söyledi.
Keleş, maçtan sonra katıldığı basın toplantısında, galip geldikleri için çok mutlu olduklarını diye getirdi.
Futbolcularının inanılmaz bir mücadele örneği gösterdiğini aktaran Keleş, "Önceki haftalarda inanılmaz bir oyun oturtmuştuk. Bugün biraz bunun altında kaldık ama girdiğimiz pozisyonlar var. Daha da rahat kazanabilirdik ama sonuçta kazanmak güzel. Oyuncularıma teşekkür ediyorum. Şimdi milli ara var. Onu süreci iyi değerlendireceğiz. Galibiyet bizim için iyi bir moral oldu. Bu galibiyetle beraber bir çıkışa geçmek istiyoruz." ifadelerini kullandı.
Geleceğin sporcuları Sarıkamış'ta yetişecek
1
Darbedilen hakem Halil Meler taburcu edildi
32400 kez okundu
2
Avrupa’daki Türk Gençleri İçin Büyük Fırsat: “Avrupa’nın Yıldızları” Seçmelerinde Yetenek Avı Başladı
13276 kez okundu
3
EuTurkHaber Yeni Yüzüyle Sizlerle!..
5756 kez okundu
4
Kadın Güreş Milli Takımı, Avrupa ikincisi oldu
4311 kez okundu
5
A Milli Futbol Takımı, Dünya Kupası’nda
4256 kez okundu