45,9422$% 0.17
53,6431€% 0.16
61,8566£% 0.03
6.696,28%0,13
0,00%0,00
3386558฿%-0.00556
02:00

DİYARBAKIR (AA) – Diyarbakır'ın Ergani ilçesinde mangaldan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen iki kişi yaşamını yitirdi.
Kemaliye Mahallesi'nde yaşayan Seyit Ali Çetin'e (38) ulaşamayan arkadaşları durumu ailesine bildirdi.
Eve giden yakınları, Çetin ve Şanlıurfa'dan geldiği öğrenilen arkadaşı Cuma Özarı'nın (39) cansız bedenlerini buldu.
Isınma amaçlı yaktıkları düşünülen mangaldan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendikleri belirlenen Çetin ve Özarı'nın cenazeleri otopsi için Ergani Devlet Hastanesi'ne götürüldü.
Cenazeler, otopsinin ardından ailelere teslim edildi.
Malatya'da jandarmadan helikopter destekli trafik denetimi
1
New York’ta, ‘Azınlık Toplumu Olarak Müslümanca Yaşam’ konulu konferans!..
149769 kez okundu
2
Solingen Kurbanları Filibe’de toprağa verildi!..
118775 kez okundu
3
DİTİB, Hessen eyaletinde İslam din dersi eğitimine devam edecek
108420 kez okundu
4
Cumhurbaşkanı Erdoğan belediye başkan adaylarını açıkladı
105995 kez okundu
5
Uluslararası Aktivistler Gözaltında: “Madleen” Gemisi Tartışmaları Alevlendirdi
95067 kez okundu