45,9422$% 0.17
53,6431€% 0.16
61,8566£% 0.03
6.696,28%0,13
0,00%0,00
3386558฿%-0.00556
02:00

ANKARA (AA) – Sevda-Cenap And Müzik Vakfının "Onur Ödülü Altın Madalyası" bu yıl, duayen orkestra şefi Rengim Gökmen'e verildi.
Cenap And Evi'nde düzenlenen törende, vakıf kurucularından Cevza And Başman'ın anısına, 1988'de oluşturulan ve her yıl Başman'ın vefat ettiği 6 Aralık'ta verilen ödülün 36'ncısına, Rengim Gökmen layık görüldü.
Sevda-Cenap And Müzik Vakfı Yönetim Kurulu Başkanı Ali Başman'dan ödülünü alan Gökmen, burada yaptığı konuşmada, ödüllerin çok değerli olduğunu söyledi. Sevda-Cenap And Müzik Vakfının Ankara'nın son yarım yüzyılına büyük bir damga vurduğunu belirten Gökmen, sanata verdikleri katkıdan dolayı vakfa teşekkür etti.
Gökmen, kendisini müzikle tanıştırarak dünyasının değişmesini sağlayan annesi Muazzez Gökmen, annesinin kaybından sonra kendisine annelik yapan Nimet Karatekin ve besteci Ahmet Adnan Saygun'a ömür boyu minnettar kalacağını söyledi.
Ödül törenine, İnönü Vakfı Başkanı Özden Toker ve sanatseverler katıldı.
Kırgız halk yazarı Toktobolot Abdumomunov, doğumunun 100. yılında TÜRKSOY'da anıldı
1
Şok, Şok, Şok!.. Hürriyet Almanya, 1 Şubat’ta Yayınını Durduruyor!..
50608 kez okundu
2
Hüsnüşan Hayaline Kavuştu: Almanya’da bir ilki gerçekleştirdi!..
45246 kez okundu
3
Köln’de Camide Aşure İkram Edildi
28882 kez okundu
4
Hukuk mu, Güç mü? İnsanlık ve Devletler Bugün Kırılma Noktasında!..
16060 kez okundu
5
Hayat Kitap ve Kültür Fuarı’nda ‘Rafadan Tayfa’ya çocuklar büyük ilgi gösterdi
15044 kez okundu