45,9422$% 0.17
53,6431€% 0.16
61,8566£% 0.03
6.696,28%0,13
0,00%0,00
3386558฿%-0.00556
02:00

ORDU (AA) – Hindistan'ın Ankara Büyükelçisi Sanjay Kumar Panda, arzusunun gelecekteki yatırımların Ordu'ya yapılması ve yöre fındığının ülkesine ulaşması olduğunu bildirdi.
Ordu Valiliğinden yapılan açıklamaya göre, Büyükelçi Sanjay Kumar Panda, Vali Tuncay Sonel'i makamında ziyaret etti.
Sonel, Büyükelçiyi Karadeniz'in nadide şehirlerinden Ordu'da görmekten büyük memnuniyet duyduğunu belirtti.
Ziyaretin iki toplum arasında güzel bir birlikteliğe vesile olmasını dileyen Sonel şunları kaydetti:
"Ordu'muz deniziyle, yaylalarıyla, fındık bahçeleriyle, gölleriyle, Yason Burnu, Boztepe'si ve daha birçok güzellikleriyle ülkemizin en güzel şehirlerinden biridir. Sizleri Ordu'ya davet ediyoruz. Sizlerin Ordu'muzun güzelliklerini görmenizi istiyoruz. Ayrıca hem turizm olarak hem de yatırım amaçlı yapılacak her türlü girişimde yanınızda olduğumuzun da bilinmesini isterim."
Büyükelçi Panda ise Ordu'da olmaktan duyduğu mutluluğu dile getirerek, "Arzum gelecekte yapılacak yatırımların Ordu'ya olması ve Ordu fındığının Hindistan'a ulaşmasıdır. Bu birlikteliğin, bu ortaklıkların gelişmesinde rol almak isterim." ifadesini kullandı.
Ziyarette Dış Ekonomik İlişkiler Kurulu (DEİK) Türkiye-Hindistan İş Konseyi Başkanı Tevfik Dönmez de yer aldı.
İş yoğunluğunu azaltmak için uygulamaya alınan konsept nüfus müdürlüklerinin sayısı artıyor
1
New York’ta, ‘Azınlık Toplumu Olarak Müslümanca Yaşam’ konulu konferans!..
149794 kez okundu
2
Solingen Kurbanları Filibe’de toprağa verildi!..
118779 kez okundu
3
DİTİB, Hessen eyaletinde İslam din dersi eğitimine devam edecek
108446 kez okundu
4
Cumhurbaşkanı Erdoğan belediye başkan adaylarını açıkladı
106000 kez okundu
5
Uluslararası Aktivistler Gözaltında: “Madleen” Gemisi Tartışmaları Alevlendirdi
103182 kez okundu