45,9422$% 0.17
53,6431€% 0.16
61,8566£% 0.03
6.696,28%0,13
0,00%0,00
3386558฿%-0.00556
02:00

KASTAMONU (AA) – A Milli Kadın Hentbol Takımı, 2022 Avrupa Şampiyonası Elemeleri 6. Grup'taki beşinci maçında konuk ettiği Sırbistan'a 36-30 yenildi.
Kastamonu Merkez Spor Salonu'nda oynanan karşılaşmanın ilk yarısı da 17-16 Sırbistan'ın üstünlüğüyle sona erdi.
Grupta 1 galibiyeti bulunan milli takım, son maçını 23 Nisan'da deplasmanda İsveç ile yapacak.
Öte yandan, ay-yıldızlı sporcular Yeliz Özel ve Sevilay İmamoğlu Öcal, milli takım kariyerlerine bu maçla nokta koydu. Sporculara müsabaka öncesi Türkiye Hentbol Federasyonu Başkanı Uğur Kılıç ile asbaşkan Mustafa Köklü tarafından plaket verildi.
Hatayspor, Başakşehir maçının hazırlıklarını sürdürdü
1
Darbedilen hakem Halil Meler taburcu edildi
32400 kez okundu
2
Avrupa’daki Türk Gençleri İçin Büyük Fırsat: “Avrupa’nın Yıldızları” Seçmelerinde Yetenek Avı Başladı
13275 kez okundu
3
EuTurkHaber Yeni Yüzüyle Sizlerle!..
5753 kez okundu
4
Kadın Güreş Milli Takımı, Avrupa ikincisi oldu
4306 kez okundu
5
A Milli Futbol Takımı, Dünya Kupası’nda
4250 kez okundu