45,9422$% 0.17
53,6431€% 0.16
61,8566£% 0.03
6.696,28%0,13
0,00%0,00
3386558฿%-0.00556
02:00

BURSA (AA) – Bursa Büyükşehir Belediyesi, 19 Eylül Gaziler Günü'nün anlam ve önemini vatandaşlara hatırlatmak amacıyla toplu ulaşım sağlanan otobüslerinde şehit yakınları ve gazilere yönelik anons uygulaması başlattı.
Belediyeden yapılan açıklamaya göre, Bursa Ulaşım Toplu Taşım İşletmeciliği (BURULAŞ) otobüslerini kullanan gaziler ve şehit yakınları, "Bursakart"larını cihaza okuttuklarında "Vatan size minnettardır" anonsunu duyuyor.
Açıklamada ifadelerine yer verilen BURULAŞ Genel Müdürü Mehmet Kürşad Çapar, Büyükşehir Belediyesi ve şirket olarak şehit yakınları ve gaziler için birçok çalışma yaptıklarını bildirdi.
Yasaların uygun gördüğü bütün imkanları sunduklarını belirten Çapar, "Maddi kazanımların yanı sıra şehit yakınlarını ve gazilerimizi onurlandıracak sosyal bir uygulamayla yeni bir pencere açtık. Şehit yakınları ve gaziler araçlarımıza bindiklerinde bir anons duyulacak. Vatandaşlarımızın tamamının minnetini ifade eden bu anonsta 'Vatan size minnettardır' ifadesiyle hoş geldiniz diyeceğiz. Bu jestimizin minnet ifadesi olarak görülmesini bekliyoruz." ifadesini kullandı.
Bolu'da kaza yapan doktor, yaralı yakınına ilk müdahaleyi yaptı
1
New York’ta, ‘Azınlık Toplumu Olarak Müslümanca Yaşam’ konulu konferans!..
149770 kez okundu
2
Solingen Kurbanları Filibe’de toprağa verildi!..
118776 kez okundu
3
DİTİB, Hessen eyaletinde İslam din dersi eğitimine devam edecek
108421 kez okundu
4
Cumhurbaşkanı Erdoğan belediye başkan adaylarını açıkladı
105996 kez okundu
5
Uluslararası Aktivistler Gözaltında: “Madleen” Gemisi Tartışmaları Alevlendirdi
95110 kez okundu