45,9422$% 0.17
53,6431€% 0.16
61,8566£% 0.03
6.696,28%0,13
0,00%0,00
3386558฿%-0.00556
02:00

GAZİANTEP (AA) – Gaziantep'te, Kültür ve Turizm Bakanlığı ile Bahçeşehir Üniversitesi Medeniyet Araştırmaları Merkezi (BAU MEDAM) iş birliğiyle "Yaprak Sayar ile İpek Yolunda Meşk" konseri gerçekleştirildi.
Gaziantep Valiliği ile Büyükşehir Belediyesi ev sahipliğinde tarihi Ömer Asım Ersoy Kültür Merkezinde gerçekleştirilen etkinlikte, sanatçı Yaprak Sayar, klasik Türk müziği ve halk müziği eserlerini seslendirdi.
Konserde Sayar'a, Serkan Halili kanun, Murat Süngü viyolonsel, Alper Uzkur tambur ve Ahmet Cavit Altınkaynak neyle eşlik etti.
Etkinlik protokol üyeleri ve davetliler tarafından beğeniyle izlendi.
TRT 1'in yeni dizisi “Kasaba Doktoru” izleyiciyle buluşmaya hazırlanıyor
1
Şok, Şok, Şok!.. Hürriyet Almanya, 1 Şubat’ta Yayınını Durduruyor!..
50634 kez okundu
2
Hüsnüşan Hayaline Kavuştu: Almanya’da bir ilki gerçekleştirdi!..
45247 kez okundu
3
Köln’de Camide Aşure İkram Edildi
28884 kez okundu
4
Hukuk mu, Güç mü? İnsanlık ve Devletler Bugün Kırılma Noktasında!..
16063 kez okundu
5
Hayat Kitap ve Kültür Fuarı’nda ‘Rafadan Tayfa’ya çocuklar büyük ilgi gösterdi
15046 kez okundu